Стройка

Новости строительства и недвижимости

"Черная пятница" в Украине: насколько реальными были скидки
«Чорна п’ятниця» в Україні: наскільки реальними були знижки

Знаючі люди запевняють, що вірити знижкам в дні розпродажів і, особливо, в «Чорну п’ятницю» не можна. Мовляв, продавці за пару тижнів до «часу Ч» піднімають ціни, і тільки потім влаштовують розпродажі, так що за фактом товар в «Чорну п’ятницю» цілком можна придбати не дешевше, а дорожче, ніж у звичайний день.

Тим не менш, в останню п’ятницю листопада в черговий раз почалося купівельну божевілля. Особливо наших співгромадян цікавлять магазини побутової техніки та електроніки. Варто лише оголосити про знижки, і з полиць змітається все підряд: дрібна побутова техніка, телевізори, холодильники, пральні машини. І це при тому, що експерти вже втомилися повторювати: дійсно суттєві знижки магазини можуть виставляти виключно на залежаний товар, та й то не завжди. Але хіба хтось почує голос розуму, коли перед очима маячить перекреслений цінник?

«Коментарі» вирішили перевірити, як швидко ціни повертаються в колишнє русло в різних сферах і повертаються взагалі.

Наш моніторинг показав, що магазини, які в суботу 30 листопада просто мовчки повернулися до колишніх цін, опинилися в абсолютній меншості. Практично всі оголосили, що продовжують «Чорну п’ятницю до 1-го, 2-го і навіть 3 грудня. А деякі просто оголошують, мовляв, «Чорна п’ятниця» закінчилася, а знижки залишилися, і навіть натяку не дають, коли піднімуть цінники: може, завтра, може через тиждень, а може і після Нового року.

«Чорна п’ятниця» в Україні: подорожі без знижок

У турфірмах про «Чорної п’ятниці», схоже, і не чули. Жоден з переглянутих туристичних сайтів нічого не змінив у п’ятницю в своєму дизайні – навіть згадки про дні розпродажів ніде не було.

По телефону в одній з туристичних фірм нам пояснили, що і без «Чорної п’ятниці» продають гарячі тури, які в середньому на чверть дешевше звичайних. Що стосується того, що вибиваються із загальної атмосфери купівельного ажіотажу, то це фірми не турбує – вони звикли йти врозріз з іншими сферами. Наприклад, у передноворічні дні, коли навколо безліч акцій і знижок, в турфірмах продають найдорожчі тури в році.

На популярному сайті бронювання готелів на деяких варіантах розміщення цілий тиждень висіла чорна плашка «Чорна п’ятниця». Сервіс пояснять, що в даному випадку діють знижки від 40% на деякі тарифи при бронюванні з 25 листопада по 2 грудня з проживанням 27 листопада – 1 березня. І дійсно – в середньому житло під плашкою було вдвічі дешевше від звичайної ціни. Але скажемо відразу, що чернопятничные пропозиції зустрічалися нечасто – за відчуттями під знижки потрапили не більше 4-5% пропозицій.

Напередодні головного дня всіх шопоголіків про запуск 28 листопада розпродажі мільйона квитків зі знижкою в рамках «Чорної п’ятниці» оголосив Ryanair. Перевізник пояснив, що розпродаж триватиме лише один день, розмір знижки складе до 25%, а сама знижка діє виключно на тариф не поширюється на додаткові послуги. Оскільки відстежити в цінах лоукосту, що там знижка, а що – плаваючі ціни, практично нереально, доведеться повірити перевізнику на слово.

Читайте також: Юсупова: «Чорна п’ятниця» по-українськи, це +300% до і -80% на знижку. Країна так бідує, що знесли всі полиці в магазинах

«Чорна п’ятниця» в Україні: спортклуби не можуть скласти ціну

«Неймовірні пропозиції» у п’ятницю обіцяли столичні спортклуби. Однак відсутність конкретних цін в рекламі наштовхнуло на думку, що знижками там і не пахне – справа в чомусь іншому. Насправді так і виявилося: річний абонемент виявився рівно в півтора рази дорожче, ніж чотири місяці тому, а «неймовірні пропозиції» полягали в тому, що в якості «подарунка» клуб запропонував кілька разів сходити в сауну. Але нічого «чернопятничного» у цьому реченні не було – це стандартний бонус даного клубу, який пропонують взимку і влітку.

Однієї і відвідувачок в цей же день запропонували в клубі безкоштовно «ясельну» карту за умови покупки дитячої, ціна якої злетіла практично до дорослого.

У понеділок від «неймовірних пропозицій» не залишилося і сліду, але це і до кращого.

«Чорна п’ятниця» в Україні: на автозаправках 2 гривні замість 5

Не перший рік про участь у «Чорної п’ятниці» заявляють заправки. Ось і в цьому році одна з популярних АЗС оголосила, що 28 та 29 листопада буде продавати бензин і дизель на 5 грн. дешевше. Тут все чесно: як оголосили – так і зробили.

Правда, якщо причепитися, то можна згадати, що володарі дисконтних карт і без всякої «Чорної п’ятниці» заправляються на даній АЗС на 3 грн. дешевше зазначеної ціни. Тобто для них знижка за фактом становила 2 грн.

«Чорна п’ятниця» в Україні: парфумерія

У бюджетному мережевому магазині косметики та парфумерії увечері 29 листопада творилося щось неймовірне. Тіснота, спека, хмара змилених покупців, черги до каси, повний бардак на полицях і продавці-консультанти, які розгублено лупали очима і не могли відповісти ні на одне питання.

Одна з постійних покупців даного магазину, розповіла, що, наприклад, ціна на крем для обличчя дійсно виявилася вдвічі нижче звичайної, а ось фарба для волосся, яку вона звичайно купує, – дорожче, ніж два тижні тому. Побачивши чергу на касу, дівчина вважала, що з одним кремом – це «дарма стояти», і взяла ще кілька лаків для нігтів. При цьому зізналася, що ціну на такі дрібні покупки відстежити дуже важко, тому вона поняття не має, вигідно купила лаки або переплатила.

Читайте також: Порошенко крім кондитерського бізнесу передав синові банк

У понеділок після роботи вона знову зайшла в магазин і побачила, що ціна на крем піднялася до звичайної, а фарба для волосся / лаки продавалися за тією ж ціною, що і в п’ятницю. Покупців у магазині не було.

Набагато спокійніше косметику та парфумерію в дні розпродажів купувати через інтернет – ніякої суєти і нервування, що дозволяє уважно вивчити динаміку цін. Що ми і зробили.

Популярний парфумерний сайт обіцяє в «Чорну п’ятницю» знижку до 90%. Задавши в п’ятницю пошук по брендам і вивчивши пропозиції від Dolce & Gabbana, бачимо, що з 27 жіночих туалетних вод даного бренду знижка діє лише на чотири. І це зовсім не 90%, а 37%.

Але любителям цієї ТМ ще пощастило, адже на більшість брендів знижки не передбачені зовсім. За повною ціною продається парфумерія від Antonio Banderas, Baldinini, Beyonce, Cacharel, Calvin Klein, Chanel, Christina Aguilera та десятки інших брендів. Так що тут у «Чорну п’ятницю» пощастило лише рідкісним любителям конкретних ароматів.

Зате в понеділок, 2 грудня знижки продовжували діяти, і дата закінчення акції не вказана.

«Чорна п’ятниця» в Україні: хитрі ходи та багатоходівки супермаркетів

У цьому році про участь у розпродажі оголосили і багато книжкові магазини. Три дні деякі з них продавали книги на чверть дешевше, а 2 грудня ціни прийшли «в норму».

Абсолютно дивна річ сталася з самовчителем з живопису. В саму чорну-чорну п’ятницю, 29 листопада він продавався за повною ціною. Але в понеділок, 2 грудня, на сайті з’явилася опція «замовити зі знижкою», причому сайт запевняв, що 20%-ва знижка діє з п’ятниці.

Деякі столичні супермаркети також оголосили про участь у «Чорної п’ятниці», але в основному ці знижки стосувалися не продуктів, а канцтоварів, товарів для кухні і для дому, побутової хімії, косметики, товарів для саду і т. д.

Ми вирішили проаналізувати кілька позицій, які потрапили під «шалені знижки» супермаркетів. І з’ясувалося те, про що не втомлюються говорити експерти і бувалі покупці: перед тим, як зробити знижку, ціну багатьох товарів сильно завищують.

Так, наприклад, ціна набору лайнерів Schneider Line-Up S191092, 16 кольорів завдяки чернопятничной знижку знизилася з 530 до 229 грн. Правда, простий моніторинг в інтернет-магазинах показав, що початкова ціна була надзвичайно високою: точно такі ж набори в інших магазинах коштують 350-370 грн.

Набір каструль Ringel Promo пропонували за 749 грн, запевняючи, що ціна знижки становила 1229 грн. Однак в інших магазинах ми знайшли такі ж набори по 820-890 грн.

А ось праска Saturn ST-CC7114, ціна якого знизилася з 399 до 369 грн дійсно виявився найбільш вигідним пропозицією – на інтернет-майданчиках його пропонували за ціною від 400 грн.

У «багатопрофільному» магазині з десятками, а то і сотнями тисяч найменувань, відстежити всі ціни нереально – на те і розрахунок. Але деякі покупці все ж відстежують їх цікавить товар, і тоді з’являються такі повідомлення: «Ціна до чорної п’ятниці 7599 грн, у п’ятницю – 8699 грн. Браво!». Магазини подібні випади тут само блокують на своїх сторінках, вважаючи, що проблема вирішена, але репутація погіршується.

Вітчизняні магазини грішать цим найбільшою мірою: статті про те, що смартфони, телевізори та холодильники в «Чорну п’ятницю» у нас коштують дорожче, ніж у звичайний день, з’являються регулярно. Ми провели власне міні-розслідування, і з’ясували: це не журналістські домисли, а справжнісінька правда життя.

Один з найбільших магазинів побутової техніки або електроніки знизив ціну на телевізор LG 43UK6300PLB з 16799 грн до 11399 грн. При цьому на Hotline ми без праці знайшли сім пропозицій даної моделі нижче 10 тис. грн.

Пральна машина SAMSUNG WW60J32G0PWDUA подешевшала в «Чорну п’ятницю» з 11699 грн до 8999 грн. На тому ж Hotline ми виявили три пропозиції нижче цієї ціни і шість речень за такою ж ціною без всяких знижок.

Сам магазин і 2 грудня продовжує радувати покупців інформацією про те, що «Чорна п’ятниця» триває і знижки залишаються поки в силі. Хоча очевидно, що ніяких кроків назустріч покупцям немає: користуючись неуважністю, магазин просто обманює своїх клієнтів.

«Чорна п’ятниця» в Україні: одяг за кордоном

Три промониторенные нами зарубіжних онлайн-майданчики показали, що тут єдиних правил не існує. В однієї з них знижки завершилися в неділю, в іншій – тривають до кінця дня 3 грудня.

Третій майданчик пішла своїм шляхом, трохи зменшивши розмір знижки, але при цьому продовживши «Чорну п’ятницю» на початок грудня. Так, наприклад, чоботи, ціна на які, як було зазначено на сайті, знизилася в п’ятницю з 398 доларів до 150 доларів, в понеділок вже коштували 200.

Жіночі замшеві черевики, подешевшали в п’ятницю з 110 до 44 доларів, у понеділок коштували 60. Але сама цікава історія сталася з кросівками: ще в п’ятницю щасливі покупці бачили перекреслений 100-доларовий вартість, поряд з яким красувалася нова ціна – 45 доларів. Однак у понеділок ці ж кросівки сайт виставив за первісною ціною 100 доларів, запевняючи, що це – найкращий і дуже вигідну пропозицію.

Словом, рада покупцям колишній: весь час бути напоготові, відслідковувати вартість обраного товару як мінімум протягом 3-4 тижнів до початку розпродажів і не довіряти одним лише перекресленим цінникам. Щоб скористатися цією порадою, не треба чекати цілий рік – адже попереду нас чекають новорічно-різдвяні розпродажі.

Комментарии.UA

Автор публикации

не в сети 4 месяца

editor news

0
Комментарии: 0Публикации: 12541Регистрация: 04-05-2018

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.